گوشی های سونی اریکسون
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : ابوالفضل

اواخر بهار سال 2012 کمپانی ژاپنی Sony یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز و خاص خود را به بازار عرضه نمود. علتی که این محصول را شگفت انگیز و خاص نامیدیم، خاصیت ضد آب بودن آن است، چیزی که شاید برای محصولی مانند ساعت چندان عجیب نباشد ولی وقتی متوجه شوید که این محصول یک گوشی موبایل است متوجه خاص بودن آن می‌شوید. Xperia Go نام مدل جدید سونی است که با دوام و ماندگاری زیادی تولید گشته است. علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن، صفحه نمایش 3.5 اینچی، پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی از آن یک گوشی ایده آل ساخته است. برای آشنایی بیشتر با این مدل جذاب، با ما در نقد و بررسی آن همراه شوید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 110 گرم
پردازنده: NovaThor™ U8500 Dual-Core Cortex A9 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت حافظه داخلی - حافظه در دسترس کاربر 4096 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع LED-Backlit LCD - اندازه 3.5 اینچ - 320 × 480
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 (Gingerbread), Planned Upgrade to v4.0 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1305 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 520 ساعت - زمان مکالمه 6:30 ساعت
 
نام ها دیگر : Xperia Advance
 
Sony Xperia Go
 
:: نقد و بررسی Sony Xperia Go
 

اگر بخواهیم گوشی‌های ضد آب موجود در بازار را بررسی نماییم، در نهایت باز هم به کمپانی سونی می‌رسیم. رقبای Xperia Go در واقع اکثرا از خود سونی می‌باشند. مانند Xperia Advance و یا Xperia Acro S. به علاوه Xperia Advance نیز برای بازار آمریکا تولید گشت و می‌توان این‌گونه گفت که برادر مدل Xperia Go می‌باشد. در مورد Acro S هم که هنوز وارد بازار خیلی از کشورها از جمله ایران نگشته است، پس در واقع Xperia Go به نظر بی رقیب می‌رسد.

• طراحی و ساخت
طراحی کلی این مدل مناسب است. یک گوشی باریک با طراحی زیبا که شبیه به خیلی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است و از این نظر چیزی از دیگر گوشی‌ها کم ندارد. همان طور که اشاره کردیم این گوشی قابلیت مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار را دارد. گواهی نامه IP67 این گوشی این نکته را تداعی می‌کند که این گوشی در مقابل غبار کاملا مقاوم است و در مورد آب نیز تا 30 دقیقه در عمق یک متری، مقاومت آن تضمین شده است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مگر می‌شود از خروجی‌های گوشی آب به داخل آن نفوذ نکند؟ در جواب باید بگوییم که بله، درپوش‌های پلاستیکی و کاملا چفت شده خروجی‌ها باعث می‌شوند که آب به هیچ وجه از این راه به داخل گوشی نفوذ ننماید. البته در عین استحکام، خارج کردن درپوش‌ها نیز بسیار آسان است. سیم کارت و کارت حافظه هم که در داخل گوشی و زیر درپوش جایشان کاملا امن است. کلید کنترل صدا و درگاه USB در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. دکمه پاور در قسمت بالا، خروجی 3.5 میلی متری بلندگو در سمت چپ و نهایتا دوربین و فلاش LED آن در پشت گوشی تعبیه شده‌اند. اما مسلما برای اینکه یک گوشی در مقابل آب مقاوم گردد نمی‌توان از بدنه آلومینیومی و یا فلزی استفاده کرد. سونی هم برای این منظور بدنه این گوشی را از جنس پلاستیک خام تهیه کرده است. شاید این مورد در طراحی این گوشی مقداری از زیبایی آن کاسته باشد ولی طبیعتا امتیازی به آن اضافه کرده که قابل مقایسه با اکثر گوشی‌های موجود در بازار نیست. شاید اگر انسان حساس و خیلی سخت گیری باشید پلاستیک بکار رفته در بدنه این گوشی به نظرتان زشت و حتی در بدترین حالت زننده بیاید، ولی اگر منصفانه بخواهیم در مورد آن نظر بدهیم در کل از ظاهر بدی برخوردار نیست. فراموش نکنید که به هر حال یک گوشی ضد آب را دارید انتخاب می‌کنید.
 
نقد و بررسی Sony Xperia Go
 
:: نقاط قوت و ضعف
طراحی خاص، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک
صفحه نمایش 3.5 اینچی
دوربین 5 مگاپیکسلی
موزیک پلیر کاربردی
پردازنده قوی و دو هسته ای
ابعاد مناسب
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی حداکثر تا 32 گیگابایت
پشتیبانی از Wi-Fi و DLNA

صفحه نمایش با دقت متوسط
بدنه پلاستیکی
 
:: مدلهای مشابه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 113
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 24542
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1